2012. október 30., kedd

Daily News #4 - Az élet csupa meglepetés.

Jól indul a hét. Néhány hete egy bizonyos "Christmas Advocate" pozíciót töltök be a Starbucks-nál, ami annyit tesz, hogy a karácsonyi promoért abszolúte én vagyok a felelős. Mindent tudnom kell az extra ajánlatokról, italokról, kajákról, stb. Ennek örömére a boss kitalálta, hogy tartsak egy prezentációt az összes alkalmazottnak, amiben felvázolom a cég karácsonyi terveit és céljait. Kaptam egy kis könyvecskét is, hogy olvasgassam és memorizálgassam, mert abban benne van minden, amit tudnom kell. Na már most, ahogy az nálam lenni szokott, húztam az időt ezzel a felkészülés dologgal (sajna mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok), és végül az lett a vége, hogy a prezentáció előtt egy perccel még mindig fogalmam nem volt mit fogok csinálni. Gondoltam majd improvizálok valamit. Kicsit szégyelltem is a pofám, de aztán megpillantottam jónéhány gyönyörű Domino's pizzát, amit a meeting-hez rendelt a főnök, szóval rögtön megnyugodtam! :)
Miközben totál belemerültem az evésbe, valaki felvetett egy problémát, amit okvetlenül meg kellett beszélni.... aminek kb. 5 percen belül az lett a következménye, hogy mindenki a másikra mutogatott, hogy mit nem csinál jól, én meg a háttérben ücsörögtem telivigyorral a képemen és kétpofára zabáltam a finomabbnál finomabb pizzákat! :D
Mire észbe kaptam egy sonkás és egy szalámis pizza között, a problémák meglettek tárgyalva, és a főnök közölte, hogy rám "sajnos" nem jutott idő, ezért csak 5 percben foglaljam össze a lényeget. Na az tök jól ment. Mondtam, hogy karácsony lesz, nekünk meg van egy csomó új karácsonyi cuccunk, az irodában ott a könyv, majd nézze meg mindenki magának. :P Szóval megúsztam... és a legjobb az egészben, hogy ma még tőlem kértek elnézést, hogy hát "láttuk, hogy készültél, és nagyon sajnáljuk, hogy nem jutott rád idő" xD

Ma pedig KV kóstolással indult a nap, ami tök jó egyébként. Eddig sosem szerettem a kávét igazán, de ez a kóstolósdi nagyon megszerettette velem a dolgot. Komolyan, egyszerűen csodát művel az ízével! Plusz fizetnek azért, hogy iszogassak meg eszegessek, ami azért lássuk be nemrossz. :)
Egyébként minden Starbucks Partner kap egy úgynevezett Coffee Passportot, amiben a különböző országok, különböző kávéi vannak feltűntetve. Ezeket mind végig kell kóstolnunk, aztán beleírni, hogy finom vagy nem finom... amgy mindegyik finom. Meg én mindig beleírom, az első képet ami beugrik, amikor először belenyalok. A mai KV például egy romantikus és szenvedélyes szeretkezés volt a kandalló előtt (bár lehet azért gondoltam erre, mert ma különösen hideg van...) :P

Ja, és a legjobb: a reggeli doboz kaja késett, úgyhogy rám parancsoltak, hogy dobjam ki, mert már úgy sem tudjuk eladni... dehát egy nagy doboz kajáról van szó, ami legalább 40-50 fontot megér! Szóval hazahoztam és most azt majszolgatom. Az élet csupa meglepetés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése